4 Mayıs 2010 Salı

KOKO


Malzemeler:
  • 1 kat hazır kek
  • 1 su bardağından 2 parmak eksik şeker
  • 1 yumurta
  • 1 su bardağı hindistan cevizi
  • 10 çorba kaşığı süt
  • 1 su bardağı ceviz
Hazırlanışı:
Hazır pastabanlardan 1 katı alınır. (Ben evde sürekli pasta yapma durumum olduğu için kenara tek kat halinde pasta tabanları ayırmıştım, hatta benimki biraz büyük geldi o yüzden malzemeleri daha da arttırmam gerekirdi fakat ben en çok tadını merak ettiğim için bendeki kare tabanı kullandım. Aslında 20-24 cmlik pasta altı yeterli gelir.) Tepsiye koyulur.
Bütün malzemeler ayrı bir kapta karıştırılır ve kekin üzerine sürülür. Pişirilmeden önce dilimlere ayrılır. 10 dakika pişirilir. Mümkünse her servis yapacağınızda ılık olarak vermenizi öneririm, ılıkken çok daha lezzetli ve taze oluyor. Şimdiden afiyet olsun...
Not1: Kek tabanını içine katılan süt oldukça yumuşatıyor. Hatta ılıkken servis yapılması o açıdanda güzel oluyor.
Not2: Oldukça pratik olduğu gibi, benim gibi sürekli tatlı aşerenlere çok çabuk hazır olan güzel bir tatlı...

1 yorum:

  1. Ayla Dündar09 Mayıs, 2010

    canım çok tatlısın siteni bende ziyaret ettim çok güzel ellerine sağlık. Ayla Ablan

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Gözde Pasta'dan diğer seçmeler...

Related Posts with Thumbnails