19 Ocak 2012 Perşembe

MİNİK BEBEĞİM VE PEÇETE KOLEKSİYONUMA BİR HEDİYE DAHA...

Merhabalar....Doğumdan sonra ancak yazılan maıllere cevap yazmak için internete giriyordum ki bi blogta çok miktarda olan peçete koleksiyonumdan bahsetmiştim. Çok enteresandırki çok kişi peçete koleksiyonunu bana yollamayı teklif etti.Bu beni çook mutlu etti. 1000 den fazla olan peçete koleksiyonuma yenileri ekleniyor. Bilemiyorum ilerde bu kadar çok adeti ne yapacağım ama eminim en fazla peçete koleksiyonuna sahip kişi benimdir:)
Bu arada sizinle bi doğum fotoğrafımıda paylaşayım hazır bloguma yazı yazmışken:) Bebişim büyüsün yeni ve güzel tariflerleyine aranızda olacağım..Sevgiler...

5 yorum:

  1. Canım benım bebeiğin hayırlı olsun annalı babalı büyüsün inşallah.Senınde en yakın zamanda yenı tariflerınle dönmeni diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. SLM ben yeni blogcyum sitenizi v içeriklerinizi çok begendm hemen izleyiciniz oldum banada beklerim :)(: http://hulyaninkampanyasarayi.blogspot.com/ izleyicim olursanız çok mutlu olrum :)

    YanıtlaSil
  3. 41 milyon kere maşAllah,ne hoşsunuz anne-kız :)
    Rabbim sonsuza dek mutlu etsin,yüzünüzden tebessüm eksik olmasın inşAllah..
    Ah ben de çocukken yaptığım koleksiyonu sonradan etrafa dağıtıp şimdilerde keşke muhafaza etseymişim diye hayıflananlardanım.:)
    Aynılarından iki tane olanlar varsa bana gönderebilirsiniz.:)
    Şaka bir yana çok hoş olmuş bunun yankı bulması..
    Mutlu günler diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Bebeğiniz hayırlı uğurlu olsun.RABBİM sağlık huzur ve mutlulukla büyümeyi nasip etsin inşallah.
    Kızım da yıllarca peçete kolleksiyonu yaptı.Sonrasında peçete kolleksiyonu yapanlara dağıttı:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. rabbim analı babalı büyütsün,sağlıkla büyütün inşallah..
    bu arada eskiden bende peçete kolleksiyonu yapardım hala birkaç parça var ama artık biriktirmiyorum..
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Gözde Pasta'dan diğer seçmeler...

Related Posts with Thumbnails