28 Kasım 2012 Çarşamba

ANNESİNİN KUZUSU 1 YAŞINDA


 Merhabalar....oğluşum artık 1 yaşında ve ben deli gibi blog yazdığım ,tarif denediğim günlerime kısmen döndüm denebilir.Sizlere oğluşumun doğum günü pastasını paylaşarak başlamak istedim.Tam olarak masanın resmi ne yazık ki o koşturmacada çekilemedi yaklaşık 18 çeşit varmış, sonradan saydık:) sağolsun gelenlerinde aperatifler  getirmeleriyle  tabiki  bu sayıya çıktı masanın çeşitliliği16 çocuk 34 büyük vardı ve ben çoğu şeyi hatırlamıyorum:)....pastamız çok sevimli oldu, 2 gün önce yapmaya başladım ve bu sefer farklı bır marka şeker hamuru kullandım, o yüzden midir bilemiyorum fakat dolapta dururken su akmış azıcık.Bir kaç kişiyle daha konuştum o markanın şeker hamurundan kaynaklanıyormuş. Ama görüntü süperdi, o da nazar boncuğu olsun dedik...Yeni tariflerle görüşmek
 dileğiyle...

1 yorum:

  1. HAKİKATEN GÖRÜNTÜ SÜPERRRR.... OĞLUŞUNA LAYIK ÇOK ŞEKER BİR PASTA OLMUŞ..SENİN ELLERİNE SAĞLIK DERKEN OĞLUŞUNA DA EN AZ PATASI KADAR GÜZEL BİR YAŞAM DİLİYOR VE ŞEKER YNAKLARNDA ÖPÜYORUM :)...HAA BUARADA HERKESİN ELLERİNE SAĞLIK, VEDE OKADAR ÇEŞİTTEN SONRADA KOCAMAANNN BİR AFİYET OLSUN..:) SEVGİLER..

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Gözde Pasta'dan diğer seçmeler...

Related Posts with Thumbnails