27 Aralık 2014 Cumartesi

Filiz-Fidan Kardeşlerle Yine Yeni Yeniden Güzel Bir Blogger Buluşması Daha..."Aykut için Elele"

Merhabalar...ikinci bebişten sonra blog yazılarıma ve aktif pasta hayatıma kısa bir mola vermiştim ki  Fidan Başaran ( www.ilkblogdenemem.blogspot.com.tr ) ciddi anlamda maddi sıkıntı yaşayan Aykut için bir blogger toplantısı olacağını söyledi ve bende dostum Zeynep'i alıp vişne renkli o güzel köşkteki blogger toplantısına benim minik oğluşumuda alıp yola koyuldum...
Yine herşeyiyle, sponsorları ve misafirperverliği ile Filiz-Fidan kardeşlerin blogger buluşması bir harikaydı...
Bunlar sadece bazıları tabiki:-) . Öncelikle Fruit Floweers harika tatları ile bizleri coşturdu..kaç adet yediğimi hiç bilmiyorum sanki zeyno ile gittik gittik geldik yedik hele ki meyvalı olanları gercekten bir harikaydı...Tesekkurler www.fruitflowers.com.tr

İşste gel de yeme di mi amaaaaaaaa....
Sonra Aykut için güzel bir konuşma yapıldı ve bu sırada bloggerlar için getirtilmiş hint kınası yapan zarif bayan bana harika bir kına yaptı... Desenini siz seciyorsunuz... Tesekkurler Hürriyet Ceylan...

Artık sponsorları ve güzel ürünleri paylaşma sırasına geldik... Yine her zamanki gibi elimiz kolumuz dolu dolu evlerimize döndük...

Benim gibi pastacıları en mutlu eden şey sanıyorum ki bu malzemelerdir... Tesekkurler pakmaya ne mutlu ettin beni... #pakmaya www.pakmaya.com @mutfaginyildizi,
Akarca çiftliği...
Firmanın sahibinin gelip tanıttığı bu ürünler gercekten denenmeye değerler... ilk iş vitaminlerrrrrrr...
Berrak yine yapmış yapacağını ve bu blogger buluşmamızda da bu süper turşuyu bizlere hediye etti..
Siyah pirincide uzuun zamandır instagram daki yemek sunumlarında görüyordum fakat alıpta deneme şansım ve zamanım olmamıştı... İşte artık karşımda ve yenı tarifler ile blogumu süsleyeceğim gibi gözüküyor...

Doğadandan klasik bir jest daha...her buluşmada yanımızda...
Veee bunlarda yeni cicilerimiz... Tesekkurler " Hüsnadan" ,"Zuzunun Kurabiyeleri ve "Galata Bags"

 @splay diş macunu...kullandım tabıkı... Benım gıbı beyaz diş hastası birine göre cok basarılı... Tesekkurler Splat...
@aspiredrink benim gibi kilo sorunu olanlar için...bir deniyelim bakalım...
Bizim oraların lokumları...Tabıkı benım büyük kuzum eve gelir gelmez hepsiiiini yuttuu...bende tattığım kadarıyla cidden çok lezzetliydi...memleketim sağolasın hedıyen için...
 Deneyip göreceğiz bakalım... @veritameyve
 Bayılıyorum Cosmed her ürününe...tekrar tesekkurler...
Tesekkurler ayrıca güzel pasta ve kurabiyeler için Zencefil ztasarım Evi Ümran...
Veee mutlu son:-)tabiki kankam ve oğluşuma da ayrıca tesekkurler... Ali Emre uslu durduğu için ve Zeynoma da beni yalnız bırakmadığı için...

Selfieee dedik kötü mü ettik..

Ve diğer ayrıntılar...
Zeynommmm...

Filiz hanım ve Ali Emrem...
Fruitflower, Filiz hanım ve çok tatlı bır bayan olan Lale Aykanat...
Veeee ikinci çocuk sonrası ben:-))) 
Not:bu blogger toplantısında hiç bir şekilde sponsor olamadım çünkü Ali Emre sebebiyle altından kalkamayacağımı düşündüm ve o gün için siparişlerim vardı... Artık bir dahakine inşallahhjn...


Gözde Pasta'dan diğer seçmeler...

Related Posts with Thumbnails