23 Ocak 2011 Pazar

YENİDEN MERHABAAAAAA:)


Tam 3,5 ay olmuş ve bloguma yaptıklarımı, yaşadıklarımı yazamamişim...
Ve en sonunda evlendim:) Artık yeni evimde, yeni yemek denemelerimle sizlere eskisi gibi yazacağım... Bu üç buçuk ayda tabiki evde bir sürü yeni tarifler edindim, bir sürü resimlerini çektim fakat bir türlü evlilik koşturmacası içinde sizlere yazamadım:) Ama artık buradayım:):):) Sizlerle bugünlük düğün resmimizi paylaşıyorum... Yarından itibaren yeni çok süper tariflerim sizlerle... Öpüldünüz...

4 yorum:

  1. Sevgili Gözde,çok hoş görünüyorsunuz.
    Kuğu gibi olmuşsun maşAllah.İki cihanda saadetiniz,muhabbetiniz daim olsun..!
    El ele,gönül gönüle nice yıllara..

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Blogdan uzak kalmanızın sebebi ne güzel bir sebepmiş. Allah mutlu etsin, bir yastıkta kocayın:)))

    Yeni tariflerinizi merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Allah mesut etsin hoşgeldin. Yeni tariflerinle seni bekliyoruz. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Mutluluklar diliyorum :)
    Allah bir yastıkta kocatsın :) :)
    Elindeki lezzet yüreğindeki aşk daim olsun :)

    YanıtlaSil

Yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Gözde Pasta'dan diğer seçmeler...

Related Posts with Thumbnails